Technické řešení při údržbě velmi frekventované silnice první třídy s využitím systému ARS.
Správná volba zdánlivých detailů realizované stavby, resp. při pokládce asfaltových „koberců“ silnic vede k efektivnímu prodloužení životnosti stavebního celku a hlavně k nemalé úspoře finančních prostředků vynakládaných z důvodů následných zbytečných oprav a dodělávek. Vede jednoznačně ke spokojenosti investora ( zákazníka), což je zárukou získání další zakázky.
Systém ARS je postavený na jednoduchém užití speciálních bitumenových pásů, které jsou určeny pro vkládání do přechodů, spojů a styků různých ploch vozovky, např. asfalt-asfalt, asfalt-beton či asfalt-kov kde zamezují tvorbě prasklin, pronikání vegetace, vody a následnému destrukčnímu mrazovému cyklu.
ARS 1 – určený pro vkládání pásů při pokládce nového asfaltového svršku nebo při lokálních plošných opravách, např. po opravě kanalizace apod.
ARS 2 – určený pouze pro opravu trhlin, prasklin a obnažených spojů do šířky až 50 mm bez délkového omezení.
Pro aplikaci obou systémů není potřeba žádného speciálního složitého stroje nebo zařízení, které by celý proces neúměrně prodražovalo. Systém pásů ARS lze velmi jednoduše implementovat do již standardně zavedeného technologického postupu jednotlivých realizačních firem při pokládce nebo opravě silnic.