Road technologies s.r.o., Krnov
Pondělí - Pátek 07:00-15:00
+420 602 508 910

Stratos-ARS 2

RoadTech > ARS > Stratos-ARS 2

Správná volba zdánlivých detailů realizované stavby, resp. při pokládce asfaltových „koberců“ silnic a dálnic vede k efektivnímu prodloužení životnosti stavebního celku a hlavně k nemalé úspoře finančních prostředků vynakládaných z důvodů následných zbytečných oprav a dodělávek. Vede jednoznačně ke spokojenosti investora (zákazníka), což je zárukou získání další zakázky.

Je samolepicí modifikovaná živičná těsnící páska s povrchovou úpravou posypu, modifikovaná elastomery „SBR. Průmyslově předem připravená, konstruovaná a vyvinutá pro efektivní ukončení a utěsnění prasklin na silnicích a pro prevenci pronikání vody do podkladu silnic a dálnic. Je schopná zamezit trhlinám o šířce do 10 mm a hloubce do 20 mm, které se primárně tvoří mezi koplanárními instalačními vrstvami. Tento pás ARS 2 zamezí infiltraci vody a jakémukoli lokalizovanému usazování, ztrátě síly podporující podklad, bobtnání, zvedání nebo deformacím v důsledku mrazu a tání, zanášení nečistot a jiných nežádoucích prvků. Páska ARS2 přilne na asfalt a jiné stavební materiály. Do trhlin v podkladu je vmodelována a zapouštěna dopravními pohyby, čímž tvoří celkové utěsnění.

Charakteristika:

  • Jednoduchá a rychlá aplikace pomocí aplikačního vozíku;
  • Aplikovatelný za studena na všechny typy cest;
  • Vysoká přilnavost ke stavebním materiálům – samolepicí;
  • Neměkne při vysokých teplotách;
  • Těsní a zamezuje tvorbě trhlin;
  • Nelepí se na pneumatiky;
  • Není toxický, neuvolňuje žádné toxické výpary;

Použití

  • Těsnění a uzavíraní povrchové části trhliny a k zamezení infiltrace vody do podkladu;
  • Spojné a těsnící spoje k zamezení přetržení živičných směsí a vzhledu trhlin;
  • Spojení a utěsnění koplanárních povrchů silnic po opravě anebo údržbě při opravě spojů mezi novým a starým povrchem, který následuje po položení kabelu nebo kanalizace nebo technologických systémů;
  • Spojení a slepení různých dílů, okrajů, které tvoří nekontinuitu na povrchu silnice, mezi živičnou směsí betonovými prvky jako jsou obrubníky a silniční vpusti ohraničení funkčních prvků jako jsou funkční otvory a kryty odvodnění;

Detailní informace k výrobku, postupy, hodnoty atd. jsou uvedeny v technickém listu.

Technická dokumentace

Jsme výhradní distributor silničního systému ARS (Antistress road system ARS) pro ČR a SR.
Efektivní technické řešení při údržbě silnic.

Hledáte férového partnera pro vaše další stavební práce?

Parťáci pro Vaše silniční stavby, opravy a údržby komunikací.

Podkladyx

Musí být suchý, čistý, bez volných částic, prachu.
Použití penetrace se doporučuje při teplotách pod +15°C a musí být suchá, než se aplikuje pás ARS 2.

Aplikacex

Pásy ARS 2 jsou vhodná pro trhliny do 10 mm šířky. Trhliny větší než 10 mm a menší než 20 mm, by měly být nejprve naplněny živičným výrobkem nebo podobným schváleným materiálem před použitím pásů ARS. Penetrace podkladu se provádí pomocí Penetrace S19 a musí být použita na povrch před nanesením ARS 2 při spotřebě cca 150 g/m2.

Upozorněníx

Není dovoleno ARS pásy nahřívat.

Těsnění výkopů technologických systémů kabelů a Těsnění silničních záplatx

  • Vizuální určení spojů, které se mají utěsnit
  • Vyčištění oblasti obklopující spoje, které se mají utěsnit
  • Při teplotě pod +15°C použit penetraci na plochu, která se má utěsnit
  • Instalace těsnícího pásu ARS2 na spoje, které se mají utěsnit
  • Výrobek se usadí vlivem dopravního provozu

Těsnění podélných a příčných švů a spojů na nových či existujících površíchx

  • Vizuální určení spojů, které se mají utěsnit
  • Vyčištění oblasti obklopující spoje, které se mají utěsnit
  • Při teplotě pod +15°C použit penetraci  na plochu, která se má utěsnit
  • Instalace těsnícího pásu ARS2 na spoje, které se mají utěsnit
  • Výrobek se usadí vlivem dopravního provozu

Opravy spojů poklopů technologických systémů: vodovodů, kanalizace, elektrické systémy, atd.x

  • Vizuální určení trhlin a poškození podélného nebo příčného typu s maximální šířkou do 10 mm
  • Vyčištění oblasti obklopující trhlinu nebo poškození
  • Vyčištění vykartáčováním
  • Volba šířky pásu ARS2 v souladu s:
    • šířkou trhliny nebo poškození
    • stupněm porezity okolní živičné směsi
    • přítomností jiného poškození nebo trhlin v přilehlé oblasti
  • Při teplotě pod +15°C použit penetraci na plochu, která se má utěsnit
  • Položení těsnícího pásu ARS2 a kompletní zakrytí trhlin nebo poškození
  • Výrobek se usadí vlivem dopravního provozu

Těsnění poškození, trhlin a divokých spár povrchů cestx

  • Vizuální určení podélných a příčných trhlin a poškození s maximální šířkou ne větší než 15 mm poblíž krytů
  • Vyčištění oblasti obklopující trhlinu nebo poškození
  • Vyprázdnění trhliny nebo poškození řádným vykartáčováním
  • Volba šířky pásu ARS2 v souladu s:
    • šířkou trhliny nebo poškození
    • stupněm porezity okolní živičné směsi
    • přítomností jiného poškození nebo trhlin v přilehlé oblasti
  • Při teplotě pod +15°C použit penetraci na plochu, která se má utěsnit
  • Položení těsnícího pásu ARS2 a kompletní zakrytí trhlin nebo poškození
  • Výrobek se usadí vlivem dopravního provozu

Jaké vady řeší ARS 2x

Aplikační vozíkx

Aplikační vozíkx

Ukázky vozíku pro ARS 2x

Ukázky vozíku pro ARS 2x

Ukázky vozíku pro ARS 2x

Ukázky aplikacíx

Mohlo by Vás zajímat …

Stratos-ARS 1

ARS 1 je samolepicí elasto-plastická páska vyrobená z živice modifikovaná termoplastickými elastomery typu SBS-R, extrudovaná, předem tvarovaná. Používá se pro kolmý spoj mezi prvky povrchu silnice – živičnou směsí, betonem, ocelí – které dovolují roztažnost a usazení, aniž by se tvořila poškození a praskliny.

Stratos-ARS 2

Je samolepicí modifikovaná živičná těsnící páska s povrchovou úpravou posypu, modifikovaná elastomery „SBR. Průmyslově předem připravená, konstruovaná a vyvinutá pro efektivní ukončení a utěsnění prasklin na silnicích a pro prevenci pronikání vody do podkladu silnic a dálnic.

Hledáte férového partnera pro vaše další stavební práce?